donderdag 28 februari 2013

Let's Go Out!


Nee, het is geen speelgoed en hij is zelfs niet voor kinderen.....maar wat is hij mooi!

Het is mijn eerste rollator...helaas, ik ben er hard aan toe. Ik ben 41 jaar dus val ik niet echt in de specifieke doelgroep. Althans ik voel me te jong voor een rollator.

(Hoorde dat de 84-jarige schoonmoeder van mijn broer zich ook te jong voelt om met de rollator naar buiten te gaan?? Haha)

Is de grote vraag natuurlijk "hoe blijf je er jong uitzien als je achter een rollator loopt?"

Inderdaad heb ik mijn haar geverfd om alle grijsachtige tinten te verbergen. En vriendinnen opperde al om op stiletto's er achter te gaan lopen. Maar helaas, als ik daar op lopen kon had ik geen rollator nodig.

Ik heb besloten dat het een snel, en hip modelletje moest worden. Dat scheelt ook al in aanblik.


  En uiteindelijk vond ik de Let's Go Out van Trust care uit Zweden. Een prachtig design met handige extra's. Spatborden...uit ervaring met andere modellen, geen overbodige luxe als het regent. En jaja, er zit achtervering op.  De grote voorwielen zijn speciaal voor het nemen van stoepranden en drempels.

Hij wordt geleverd met een tas die er handig aan gehangen kan worden. Een stuk beter dan een draadmandje als je het mij vraagt.

Kortom ik ben helemaal weg van mijn nieuwe bolide. Zo zeer zelfs dat ik ze ook verkoop.

Ik ben rollator-gebruiker en dealer…so let’s go out!

 



Voor meer info kunt u mailen naar findysrollatorverkoop@gmail.com of bel 06-52186215.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten