donderdag 25 augustus 2011

Prematuurtje van 32 weken is nu grote stoere meid van 11.

Het is 25 augustus 2000, ik lig al een week in Zwitserland in het ziekenhuis om dat de baby er tijdens onze vakantie maar eens uit wil. De artsen willen ons de 25ste terug sturen naar Nederland, maar ze bedenken zich 's ochtends en geven, na een week remmers, opwekkende medicijnen. Ze is er binnen een record tijd.
Met 8 man in de verloskamer, haar vader aan mijn zijde en de helicopter draaiend op het dak, was het een heel spektakel. Precies op de dag dat ik 32 weken zwanger ben, komt een héél klein maar prachtig meisje ter wereld. We noemen haar Ilse. Ze is gezond en hoeft niet met de heli naar Zurich. We blijven in Schaffhausen tot ze 10 dagen is.

Vandaag wordt ze 11. En ze is een grote meid, die het geweldig doet. Ze gaat naar groep 8 over twee weken, zit op paardrijden en speelt de klarinet. Kortom ze is geweldig! ( Ik ben haar moeder dus ik kan het weten)
 Door Ilse ben ik me bewust geworden van het belang van de eerste ontwikkeling(en) van een baby. Daarom ben ik naast materiaal voor basisschool kinderen, ook baby speelgoed gaan verkopen.
Ik heb een paar jaar Lamaze verkocht, en daarna Lilliputiens.
Omdat Ilse 11 is vandaag, verkoop ik het speelgoed van Lilliputiens vandaag voor bijpassende bedragen.
Vanaf € 1,10 tot € 11,00.
Kijk snel op http://www.findystoys.nl/index-10.htm

Vanwege de feestelijkheden, ben ik morgen pas in de gelegenheid om uw bestellingen in behandeling te nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten